Склад



   До складу методичної комісії вчителів початкових класів входить 16 учителів. Серед них Павлова Т.В. і Середа О.В. мають звання "вчитель-методист", Кисляк І.Р. і Капинос Г.О.-звання "старший вчитель", 5 вчителів мають вищу категорію, 3 вчителі - першу і 4 вчителі - категорію «спеціаліст». У 2009-2010н.р. 3 вчителі: Ястреба Н.А., Капинос Г.О., Сароквашина М.Г..
   У 2009-2010 н.р. методична комісія працювала над проблемою: "Особистісно-орієнтований підхід при вивченні предметів шкільної програми з використанням інтедифії». З цією метою вчителі початкових класів велику увагу приділяли розробці нових типів уроків, вудосконаленню їх структури та основних елементів. Системою для роботи вчителів була робота, спрямована на розвиток швидкочитання, використання елементів розвивального навчання, диференціації та інтеграції, елементів укрупнення. На своїх уроках вчителі використовували методи інтерактивного навчання, елементи інновацій (метод проектів, критичне мислення), проводили нестандартні уроки, що сприяли удосконаленню навчально-виховного процесу. На базі початкової школи викладалися спецкурси:
- "Довкілля" в 1-4 класах (Кисляк І.Р., Ковтун О.В., Красницька Н.А., Ястреба Н.А., Середа О.В.);
- факультатив "Християнська етика" в 1-2 класах (Капинос П.О., Приходько Н.В., Крівченко Т.В.);
- факультатив "Логіка" в 2 -4 класах (Павлова Т.В., Клименко Г.П., Сароквашина М.Г., Ковтун О.В., Красницька Н.А., Сімугіна О.О., Кисляк І.Р.).

   За цей навчальний рік на кафедрі проведено 5 засідань МК, на яких вивчалися навчальні програми, підручники, посібники, інструкції та методичні листи Міністерства освіти України, заслуховувалися і обговорювалися доповіді з актуальних питань навчання і виховання, оглядалися новинки психолого-педагогічної та методичної літератури, ознайомлювались з передовим педагогічним досвідом, аналізувалися якість знань, умінь і навичок учнів, їх вихованість, труднощі під час опанування навчального матеріалу; аналізувалися уроки, виховні заходи; обговорювалися тексти контрольних робіт, сценарії виховних заходів, методичні рекомендації; моделювалися навчальні заняття; розв'язувались педагогічні завдання і ситуації; оговорювались окремі книжки, статті, що становлять фаховий інтерес.

   У 2009-2010н.р.вчителі методичної комісії працювали в двох творчих мікрогрупах:
- « Критичне мислення»(кер. Павлова Т.В.);
- « Метод проектів»( кер. Середа О.В.).
 
   У період між засіданнями членами методоб'єднання проводилися:
- "День відкритих дверей" (відкриті уроки для батьків та вчителів);
- майстер-клас Середи О.В. (Тема: «Метод проектів на уроках в початкових класах»);
- кожен учитель провів відкритий урок з проблеми, над якою він працює.

  Під час проведення тижня початкової школи вчителями були проведені відкриті уроки, виховні заходи: "Свято Миколая" (3 класи), "Зимова казка завітала" (4класи), конкурс на краще оформлення кабінету до Новорічних свят та до Дня колегіуму, конкурс "Казка на новий лад". Був проведений благодійний ярмарок, зібрані кошти від якого пішли на придбання подарунків для Будинку малюка.
На кафедрі велика увага приділяється роботі з обдарованими дітьми. Учні 3-4 класів брали участь в міських олімпіадах з української мови та математики, в конкурсі мовознавців ім. П. Яцика та математичному конкурсі «Кенгуру».
   Учениця 4- А класу Скірідова Анна (вчитель Павлова Т.В.) зайняла 3 місце на міському конкурсі ім. П. Яцика, 1 місце в міській олімпіаді з української мови. Учениця 4 - Б класу Богодист Анна(вчитель Сароквашина М.Г.) зайняла 1 місце в міській олімпіаді з математики.
   Вчителі методичної комісії велику увагу приділяють наставництву, взаємовідвідуванню уроків, їх обговоренню. Члени методичної комісії взяли участь у ярмарці педтехнологій "Творчі сходинки освітян Полтавщини":
- «Уроки християнської етики в початковій школі»( Капинос Г.О. ).

   У наступному році МК вчителів вирішила продовжити роботу з питань вивчення інноваційних технологій і методів навчання;
- ширше практикувати завдання розвивального змісту та різні форми роботи: індивідуальні, самостійні, фронтальні, колективні, групові та роботу в парах;
- залучити кожного до проведення відкритих уроків з використанням елементів інновацій;
- активізувати роботу по ранньому виявленню та розвитку обдарованих дітей, залучати їх до участі у конкурсах, олімпіадах, творчих змаганнях;
- кожному вчителеві поглиблювати власні знання шляхом самоосвіти;
- кожному вчителю активніше приймати участь у підготовці до участі в ярмарку педтехнологій „Творчі сходини освітян Полтавщини";
- посилити роботу з обдарованими учнями для залучення їх у олімпіадах, конкурсах, змаганнях;
- посилити видавничу діяльність педагогів;
- сприяти самоосвіті та професійному вдосконаленню кожного вчителя: відвідування відкритих уроків, міських семінарів, курсів перепідготовки, обговорення актуальних питань на методичних оперативках і засіданнях, вивчення теоретичного матеріалу з проблеми над якою працює навчальний заклад.

Немає коментарів:

Дописати коментар